آغاز پياده‌سازي دور دوم يكپارچه‌سازي سيستم‌هاي اتوماسيون شهرداري يزد


در جلسه‌اي كه روز گذشته با حضور معاونين شهردار و مديران عامل سازمان‌هاي تابعه شهرداري يزد برگزار شد، بر ضرورت يكپارچه‌سازي و ارتباط سيستم‌هاي اتوماسيون اداري مالي مجموعه شهرداري يزد تاكيد گرديد. به گزارش روابط عمومي سازمان فاوا شهرداري يزد در اين جلسه معاون اداري مالي سازمان فاوا اعلام كرد هم‌اكنون چهارده زيرسيستم اتوماسيون شامل دبيرخانه، گردش مكاتبات، انبار، اموال، حسابداري، كارگزيني، بودجه و اعتبارات، تداركات وكارپردازي، حقوق و دستمزد، مغايرت بانكي، امور قراردادها و پيمانها و كارتابل تحت وب به صورت كامل در شهرداري مركزي يزد پياده‌سازي شده و ارتباط فيمابين شهرداري مركزي و مناطق سه‌گانه شهرداري نيز برقرار گرديده است.


وي ادامه داد تمامي ارتباط‌هاي سيستم‌هايي كه تاكنون در داخل هر سازمان پياده‌سازي گرديده برقرار شده است. براي مثال با ورود اطلاعات در سيستم پرسنلي، مابقي سيستم‌هاي مجموعه از اطلاعات اين سيستم استفاده كرده و نياز به ورود مجدد اطلاعات وجود ندارد، اما سال 1390 سالي خواهد بود كه ارتباط بين سيستم‌هاي تمامي مجموعه شهرداري ميسر خواهد شد. محمدرضا ميرشمسي ادامه داد سيستم گردش مكاتبات اداري كه سيستم‌هاي دبيرخانه مجموعه شهرداري را به يكديگر مرتبط مي‌سازد در سال گذشته پياده‌سازي گرديده و ارتباط مابقي سيستم‌ها امسال برقرار خواهد شد.


ميرشمسي تبديل ارتباطات فيزيكي به الكترونيكي، اخذ گزارشات مديريتي، پشتيباني متمركز، شفاف‌سازي اطلاعات، جلوگيري از ورود چندباره اطلاعات، كاهش خطاي نيروي انساني، سهولت در انجام كار، افزايش سرعت و دسترسي آسان به گزارشا ت متنوع را از مزاياي پياده‌سازي سيستم‌هاي يكپارچه عنوان كرد.


در پايان اين جلسه مديران عامل سازمانهاي تابعه شهرداري آمادگي خود را براي برقراري ارتباطات سيستم‌ها اعلام كردند و بر ضرورت راه‌اندازي فناوري‌هاي نوين در شهرداري يزد تاكيد نمودند.


شايان ذكر است شهرداري يزد شامل شش معاونت، سه منطقه و يك ناحيه، ده اداره و سيزده سازمان تابعه است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا